* Po prostu Koci Świat *

Jak miło poleżeć sobie na trawce, listkach i promyczkach jesiennego słońca!

A może by tak trochę pochodzić… ?

Diana

Iris

Uciekły gdzieś…
I tak JA tu jestem najważniejszy ! ;)

13 comments on “* Po prostu Koci Świat *

  1. varriora pisze:

    śliczny :D

    • angiewitch pisze:

      Varriora :)
      Śliczny, śliczny i strasznie leniwy! Niedługo wrzucę tu krótką historyjkę obrazkową pt
      ” Jeden dzień z życia Milorda ” ;) Hehe!
      Aha! Bardzo ładny ten Twój nowy avatar( czy gravatar; nigdy nie wiem jak powinno być )

      • varriora pisze:

        też nie załapałam czy to avatar czy gravatar, jednak bardzo dziękuję, cieszę się, że się podoba :D.
        A historie z zycia kotka chętnie poczytam, bo zwierzaczki zawsze wywołują niezły ubaw ;) :D.

  2. mirka.d pisze:

    Angie, jeszcze nie uciekłam ale w niedzielę uciekam i bardzo intensywnie się szykuję więc nie mam czasu ale jak wrócę nadrobię zaległości. Lecę do Frankfurtu nad Menem a zatem i sprzęt szykuję do pracy. Kotek śliczny czy to Twój? Pozdrawiam :)

  3. wg108 pisze:

    Ech, ta ich mądrość życiowa, tak pięknie dzień spędziły, a my zapierdalanko od świtu ;(

  4. maxcel pisze:

    Ostatnio, gdy widzę kota, to przypomina mi się ta ćwicząca mięśnie mysz Wugiego. Jakoś wtedy dopiero mi się wszystko spina w całość. Jakiś cykl. Mysie i kocie życie nabiera sensu… ;))

  5. Krystiana pisze:

    -no…no…Angie fotografuje-pięknie koci świat….
    ;-)

  6. violamalecka pisze:

    Wiesz, mieszkam na Starówce
    na poddaszu i czasem odwiedzają
    mnie tutaj gołębie i warszawskie dachowce… ;-)

  7. charmee00 pisze:

    U Angie na blogu never nie przyznam sie, że nie lubię kotów, ale te na fotkach są… No są milusie…

  8. Navia pisze:

    Prześliczne futerkowce, aż u mnie słychać ich mruczenie :)

  9. wyzwolonazliczb pisze:

    Angie, przecudne! :*

Skomentuj

