* Po prostu…*

Nie wiem… Czy każdy z nas ma swoje przeznaczenie, czy też życie nas unosi jak liście na wietrze? Być może jedno i drugie… Może obie te rzeczy dzieją się równocześnie…”

” Życie jest jak pudełko czekoladek; nigdy nie wiesz, na co trafisz..

„Zapomnij o przeszłości zanim ruszysz dalej.”

” – Odnalazłeś Jezusa, Gump?
– Nie wiedziałem, że mam go szukać”

„odtąd jak gdzieś szedłem, to biegłem”

„może i jestem niedorozwinięty, ale wiem co to miłość”

„czasami po prostu braknie kamieni…”

***

( z książki) :
„Ale jedno wam powiem:
Czasem w nocy kiedy wpatruję się w gwiazdy i widzę nad sobą całe niebo,
myślę o swoim życiu. Mam marzenia, tak jak inni, i niekiedy próbuje sobie wyobrazić jak by wszystko mogło wyglądać.
A potem nagle mam czterdzieści lat, pięćdziesiąt, sześćdziesiąt. Kapujecie?

No dobra i co z tego? Może jestem idiota, ale zawsze chciałem dobrze – a marzenia to tylko marzenia, nie? I bez względu na to co się stało, przynajmniej mogę spojrzeć na swoje życie i powiedzieć: nie było nudne jak flaki z olejem. A to też coś, nie?”

***
Żyj tak , żebyś po latach mógł powiedzieć: Przynajmniej się nie nudziłem

Film Wszech Czasów……Mój film.

7 comments on “* Po prostu…*

  1. charmee00 pisze:

    A mnie w Forreście najbardziej rozczula ostatnia scena. Forrest z synkiem. Żółty autobus szkolny. Mężczyzna i chłopiec. Duży i mały. I wszystko tak naprawdę zaczyna się na nowo, mimo że historia poniekąd zatoczyła koło.

  2. Krystiana pisze:

    -proste po prostu żyj tak jak umiesz…….

  3. varriora pisze:

    ja nie wierzę w przeznaczenie – ono kojarzy mi się z takim biernym czekaniem na coś co nieuchronne, a tymczasem życie pokazuje, że wszystko to co Nas spotyka to splot różnego rodzaju decyzji, lepszych gorszych, mniej lub bardziej przemyślanych, ale jednak Naszych.
    Podoba mi się stwierdzenie Krystiany – „żyj tak jak umiesz”, ja bym dopisała do tego jeszcze „zaakceptuj to, że umiesz zyć tak, a nie inaczej – po prostu bądź sobą” :D

  4. mmrr pisze:

    … życie jest piękne mimo wszystko i przede wszystkim…

  5. maxcel pisze:

    Jak żyję nikt mnie jeszcze nie zaprosił na lody…//

Skomentuj

