* Bliżej Gwiazd… *

Natchniona romantycznym duchem po wizycie na ciepłym, pięknym blogu Krystiany, wróciłam do swoich dawnych notek.
Oto jedna z nich.
(Już zaczęłam zapominać ,jakie to piękne uczucie być tak mocno kochaną,
być zakochaną…i kochać;
jak zaciera się nagle granica między jednym a drugim.
Tylko…
czy jeszcze tak potrafię…? )

***

Nie szukam Raju, bo Raj jest w Nas
Raj jest , gdy patrzę w Twoje oczy
Raj jest myślą, że obudzisz się obok mnie
jest każdą chwilą, gdy myślę o Tobie
i gdy czekam…
Gdy bierzesz moją miłość,
gdy wiem, że jej chcesz
i że mogę ją Tobie dawać
każdego dnia
i każdej nocy……..

Myślałam, czy jest granica uczucia.
Nie ma.
Miłość jest Wszechświatem.

I PRZYJDZIESZ ZAWSZE, GDY CIĘ ZAWOŁAM ……

Miłość nie ma granicy.
Miłość to poczucie szczęścia, że Ten Ktoś istnieje.
Po prostu.

15 comments on “* Bliżej Gwiazd… *

  1. charmee00 pisze:

    Poczucie, że ktoś istnieje. Ktoś, kogo kochasz… Yhy… We mnie najczęściej budzi wkurwa na los. Już ja wiem, co mam na myśli /faja/…

  2. charmee00 pisze:

    A obrazek ślicznie romantyczny, a już te gwiazdeczki są tak cudnie kiczowate, że mnie rozczulają na ament…

  3. charmee00 pisze:

    Bo to jest przecudny, lajtowy, soft kicz i cieszę się, że jest przypisany nam :>

  4. Krystiana pisze:

    W myślach lecę wysoko wśród chmur

    W myślach jestem tam gdzie chcę

    W myślach biorę cię na skraj świata

    Polecimy tam ,gdzie nas nikt nie dogoni………………………..
    ;-)

  5. Krystiana pisze:

    Charmee…..wiesz co jak będą gwiazdy na niebie to postoję na balkonie i zrobię ci fotkę……
    ;-) jak mój aparacik się nie zbuntuje…

    • angiewitch pisze:

      Krystiana, to jak będziesz robić zdjęcie Charmee pod gwiazdami, to zaznacz potem, gdzie Ona jest, żeby tak nie pomyliło mi się ogladając ( mam nadzieję, że dostanę jedną chociaż fotografie! )
      ; )))))

  6. angiewitch pisze:

    A jak już o kiczu; ten , co wrzucę, też lubie. Nawet bardzo / ukrycie się za kotarą/. Po flaszce naprawdę ładne!
    Dla Charmee ( myślę, że się nie obrazi, bo wie , że Ją kocham, a poza tym i tak nie mam komu tego zadedykować :> ) :

  7. charmee00 pisze:

    Angie… Dziękuję :************

    A na fotki Krystiany czekam z wytęsknieniem, gdyż robi naprawdę fajne.

  8. angiewitch pisze:

    Ale ten koń, w tym wrzuconym tera teledysku dla Charmee, to dla Mmrr. On kocha konie
    : )))))))))

  9. wg108 pisze:

    Jesteś przy mnie
    muzyką miłości
    i nią się stajesz.

    Jesteś – w ramiona moje wtulasz się – lekka,
    a wiatr we włosach gra i gra – wycisza
    muzykę nocy
    muzykę nieba.

    A kiedy znów odejdziesz ode mnie kochana
    świat,
    świat będzie szary jak morza północne
    jak piołun gorzki, jak….

    Jesteś – kwiaty na oknie zmywa deszcz – wygładza
    zapalasz lampę, wchodzisz w sień – przysiadasz
    muzyką nocy
    zostajesz.

    Jesteś – czy to na niebie świtu ptak – nas woła
    Czy jeszcze zapach twoich rąk – dokoła
    muzyką nieba
    wstaje.

    ===========================================
    Hm, to nie moje, Wiewiórki, i tylko ona potrafi to zaśpiewać.

  10. wg108 pisze:

    Moja dedykacja dla Ciebie na dobranoc:

Skomentuj

