It is horribly cold…*

Kochanie,
czekam na Ciebie – jak długo trwa dzień lub tydzień w ciemności ?
Ogień już zgasł, jest potwornie zimno.I rzeczywiście powinnam wygrzebać się na zewnątrz, ale wtedy mogłoby być słońce. . . Obawiam się, że marnuję światło malując obrazy i pisząc.
Umieramy, umieramy bogaci w kochanków i plemiona, w smaki, których nie poznaliśmy… w ciała, w które weszliśmy i przepłynęliśmy jak rzeki, jeziora..
w lęki, które mamy ukryte
, jak tę nieszczęsną jaskinię.
Jesteśmy prawdziwymi krajami, a nie granicami z nazwiskami potężnych władców, sporządzonymi na mapach .

Wiem, że przyjdziesz i zaniesiesz mnie mnie do pałacu wiatrów.
To wszystko, czego chciałam –
chodzić w takim miejscu ,
z Tobą, z przyjaciółmi,
na Ziemi bez map…..

2 comments on “It is horribly cold…*

  1. wg108 pisze:

    Tęsknotka taka mała jak mały Głód?

    • angiewitch pisze:

      Szczepciu :***
      Tęsknota jak tęsknota;
      FILM , dla mnie najpiękniejszy. Pomimo tego, że rzecz się podczas II W. Św., film ,w jakimś sensie ponadczasowy.
      Totalny wyciskacz łez…Mierzę się z nim od lat i zawsze nokautuje mnie
      : )))

Skomentuj

