Moja muzyka *

Bez Muzyki nie byłoby świata, bez muzyki nie byłoby mnie.
Przecież..
nic nie muszę nawet teraz pisać, te piosenki mówią wszystko to, co mogę Dziś powiedzieć…

Z „hiszpańskim akcentem” .
Obie piosenki, moim zdaniem, świetne. Cesaria – klasa sama w sobie; z kolei produkcja naszego Blue Cafe, ten coverek, cudny!


Can you feel the pain in my soul… ?

2 comments on “Moja muzyka *

  1. maxcel pisze:

    No przeż wiem, że ta notka :) Żartowałem tylko.

  2. charmee00 pisze:

    Maxcel się pogubił : ))) A to już druga moja muzyka. Znaczy Angie muzyka. Ale moja poniekąd też /łyp/

Skomentuj

