Chciałabym być Skorpionem.. *

Życie jest za krótkie ..chyba.
Teraz, gdy nabrałam dystansu np do poczynań Mariana, teraz,gdy tylko lekko szlag mnie trafia gdy milczy; teraz , gdy znam już dobrze różne zagrywki różnych ludzi, gdy wiem czego mogę po kim się spodziewać, gdy wiem jak zagrać by Nie stracić- (lub przeciwnie, co zrobić by się upier..ć po uszy) ,
teraz nie mam już niestety 25 lat…
wszystko wydaje się tak banalnie proste, a skomplikowane tylko i wyłącznie cholernymi realiami.
Marian…może nie dogonić mnie. Jak większość. Nie żebym była taka Wielka; po prostu nikt nie wierzy w uczciwość drugiego człowieka, każdy, nawet Marian, asekuruje się. A tego nie cierpię. Pierdolonych gier i gierek, gdy się głośno deklaruje, że to NIE lekkie wcale,
jakby na przekór sobie.
To po co samemu GRAĆ? Jak tak, to czekam dzień, dwa, nawet tydzień i dłużej. I odpowiadam -adekwatnie. I już NIC nie jest jak dawniej..
Nie, nie jestem Skorpion mściwy, ale Słońce było tuż przy Skorpionie gdy się rodziłam. I stąd te , podobno ” cechy skorpionie”
Może dlatego większość mówi, że ja taka” mocna i wredna bo MUSZĘ być Skorpion” ? To też jakieś chore pomówienie; znam Skorpiony, nie pogryzą, póki nie czują, że ktoś je robi w ch…A czują lepiej niż ja, biedny, skromny Raczek : P Są trzeźwiejsze w ocenie sytuacji. Czują znakomicie i wolą same najpierw zaatakować niż dać się komuś zaskoczyć.
A ja wcale nie taka mocna. Przez tych kretynów, których spotykałam w życiu, tylko zubożałam uczuciowo…
ehhh
To dla wszystkich, którzy- podobno- mnie kochali:

A to tak ogólnie:

10 comments on “Chciałabym być Skorpionem.. *

  1. witaminkaa pisze:

    Tak byś mi się dzisiaj przydała, ach wsciekla jestem bo napyskowalam a Ten się obrazil! Szlag trafia jak walisz głową w mur. Pozdrawia zodiakalny rak.

    • angiewitch pisze:

      Witaminka:***
      Tyś Rak! A tak mi coś mówiło!
      Ja mam dziś straszny dzień, Ten mnie też wkurwił jak diabli, ale ogólnie milczę. Uszczypnę jak będzie czas.
      Wiem jak to zabrzmi, bo i do mnie to nie dociera: nie przejmuj się! I MUSIAŁAŚ mieć rację, że napyskowałaś, to się z niczego nie bierze przecież! Niech SE przemyślą pewne zachowania itd / faja/
      czekam na nauki Charmee i Pokera ; )))

      • witaminkaa pisze:

        Ja Cię podziwiam że umiesz to wszystko wyrzucić. Ja mam dosyć przepraszania, niech się nauczy ze mną rozmawiać, a jak nie to nie niech spada na drzewo dzisiaj mi nie żal go! Wsciekla jestem jak diabli!

    • angiewitch pisze:

      Witaminka, powiedz mi tylko jaki On jest znak!

  2. angiewitch pisze:

    Waga z Rakiem to trudny układ, chyba, że – ja np ja -masz ascedent w Wadze( ja mam między Wagą a Skorpionem) Aha, ascedent to położenie Sońca w dniu Twych urodzin ; jak chcesz wyślijj mi godzinę dokładną i dzień swego urodzenia na adres mail( tam gdzieś musi być w tym wordpress)
    Poradzisz sobie z Nim, ale możecie nigdy nie zrozumieć się, inne pojęcia wszystkiego: związku, wolności, przyjemności itd ( to było tak z pamięci, hihi)

  3. charmee00 pisze:

    Jestem! W czym mogę pomóc? : >

    • angiewitch pisze:

      charmee:***
      Sama Twoja obecność jest ważna, już pomaga : >
      Na razie jakoś se poradziłam. Chwilowo. Po prostu: wkurwiłam kilka osób; wiedziałam, ze to potrafie, ale nie wiedziałam, że doszłam do takiej wprawy : )))
      Już mi lepiej /faja/

  4. charmee00 pisze:

    Ludzie to tera jakieś miętkie są. Dają się wkurwiać bez problemu…

  5. mirka.d pisze:

    Mam blisko siebie skorpiona /no raczej miałam/ i muszę przyznać że to skomplikowane wnętrze :)

Skomentuj

