* sen *

32 comments on “* sen *

  1. charmee00 pisze:

    Udało Ci się : ))))))) No moja Ty domu i chlubo :***

    Piosenka cudna!!!

    • angiewitch pisze:

      charmee:***
      To jeszcze nic, nie zadowolą mnie proste czynności, które opanowałam.
      ja chcę umieć Was wpisać jakoś obok jako moich Przyjaciół i dać jak u Katona jakieś obrazki i opisy z boku!!
      Nie spocznę , dopóki nie znajdę sposobu!
      ; )))

      Piosenka cudna, można jednak znaleźć Coś cudownego w internecie. Tak, i w szarych sadzawkach czasem rosną nenufary
      : )))

  2. charmee00 pisze:

    Cudnie powiedziane…

    Pisz maila do Kacia! On umie!

  3. charmee00 pisze:

    Żartowałam! Kacio jest techniczna noga! Popsuje Ci blogaska!

  4. Dobry wieczór, myśmy z Charmee, przyszli do trójkąta… czworobocznego, rzecz jasna.

  5. charmee00 pisze:

    Angieeeeeeeee… Pogoń go!!!!

  6. Darek, natychmiast opuść bebechy blogasia Angie!

  7. charmee00 pisze:

    Tak, my uwielbiamy trójkąty…

  8. charmee00 pisze:

    Angieeee, broń się, poszczuj go psem! On naprawdę nic nie umie!

  9. Pragnę zauważyć, że na bocznej szpalcie, Angie, masz jakieś tajemne podpisy – krzyżykami…

  10. angiewitch pisze:

    Jak miło Was widzieć !!
    Zrobiłam już prawie co chciałam bez niczyjej pomocy. Czy podoba się Wam Wasze zdjęcie, Elfy?
    Właśnie szukam czegoś ładnego dla Katona ( myślę o zdjęciu jakiegoś uroczego elfa)
    : )))

  11. Angie, najlepiej, to Go poszczuj Jego własnym psem.

  12. Angie, trzeba mieć dużą wyobraźnię, by zobaczyć jakieś zdjęcia, no weź, nie wymagaj tego ode mnie!

  13. charmee00 pisze:

    Angie, nie chcę Cię martwić, ale nie masz żadnych zdjęć /faja/… Pewnie Ci Kacio zaiwanił…

  14. angiewitch pisze:

    Poker, jak się uczę od wczoraj dopiero tego wstawiania tu obrazków itd. To cud, że udało mi się!
    Muszę chyba tylko powypieprzać te jakieś tam „pluginsy” i te inne z blogrolla/, żeby mieć tylko tych co chce tutaj
    Ja naprawdę jestem tępa i strasznie długo muszę dziubać tu, aby cos zajarzyć…

  15. Charmee, sprawdź na blogu Katona, może już je upchał u siebie?

  16. angiewitch pisze:

    jak to, nie ma moich elfów??
    kurwa, co jest

  17. charmee00 pisze:

    W zasadzie ja tam mogę sobie siebie wyobrazić jako Elfa. Ale nie wiem, czy dam radę Pokera…

  18. angiewitch pisze:

    nie, Katon jeszcze mnie nie uczył

  19. Angie, pomniejsz fotki, które chcesz dać pod linkiem.

  20. charmee00 pisze:

    Nie uczył, nie uczył… Ale fotki Ci ukradł…

  21. angiewitch pisze:

    no były elfy i już nie ma, zaraz wrócę do tego powoli, spokojnie
    chyba nie zapisałam

  22. charmee00 pisze:

    Angie, pomniejsz coś tam…

  23. wg108 pisze:

    Angie, spokojnie, to tylko cyberprzestrzeń, czarne dziury i same dziwy.
    Dziwy, ale te od zdziwienia. Tak dopisuję, bo jak Twój S zacznie tłumaczyć w googlach to mógłby być problem.

  24. angiewitch pisze:

    Nie mam na to już dziś siły.Były elfy takie ładne z lewej strony, został tylko napis ledwo widoczny: guard…
    Weszłam w te pier..widgety, dałam na obrazek,przeciągnęłąm tam gdzie chcę ( czu=yli pod blogroll) potem tam w opcjach wrzuciłam link do niego. Zmniejszyłam trochę. Umieściłam pod blogrollem. Były 2 piękne obrazki, widziałam je tu, no kurwa, nie mam jeszcze zwidów ani schizo takiego total!
    Były i znikły
    Szlag trafiłby!

  25. Angie, nie czarujmy się, coś musiałaś spaprać. Ale pamietaj, każdy z nas, kiedyś musiał to rozkminić i rozkminił.

    • angiewitch pisze:

      no coś speir..na pewno, to cud, że w ogóle coś mi się tu udało ; ))
      Ale Katon uczył się 2 miesiące wchodzić w te rzeczy i obiecał mi naprawdę, że mi wszystko pokaże
      ; )))

  26. Zapytaj Lekarki duszy, co Katon pokazuje!

Skomentuj

