*Angie w/ od kuchni *

Zanim spełnię swe marzenie i zbuduję sobie zajazd w górach ( jak wygram w lotto wreszcie :> ) , pozwolę sobie zareklamować trochę swoje specjały.
Dziś
Pizza Hawajska
( przepisu nie podam, bo jestem skąpa i nie dzielę się takim dobrami :> )

11 comments on “*Angie w/ od kuchni *

  1. charmee00 pisze:

    Angie, jak rozumiem, te trzy kawałki na górze, to dla mnie :>

    Uwielbiam pizzę hawajską. Ubóstwiam. Najbardziej ze wszystkich pizz /tak to się odmienia?/ na świecie.
    Mniam!

    • angiewitch pisze:

      Jasne, że dla Cię Charmee , noszz nie podałabym Ci na blasze w kuchni chyba :>
      :***
      Tak a propos; ta blaszka to pójdzie do jutra tak lekko i spokojnie. Moje latorośle ( te dwie młodsze) rozpracowują taką ilość w mig
      :)))

  2. charmee00 pisze:

    Poproszę przepis na maila /faja/… Tylko nie mów, że adres zgubiłaś :P

  3. maxcel pisze:

    Taka hawajska, na średnim cieście… Nie ma nic lepszego! Potrafię prawie całą dużą zjeść, niby to przypadkiem. :))

  4. wg108 pisze:

    Przestańcie, dopiero teraz zrozumiałem, jak głodny jestem!

  5. guardangel pisze:

    Ja też poproszę na maila przepis, bo nie mam przepisu na ciasto. Tzn. mam ale mi nie pasi :), spróbowałabym taki już wypróbowany :))))

    Adres masz w bebechach bloga, bo jak komentuję, to wpisuję. A jakby trudności były w znalezieniu, to Charmee ma.

  6. varriora pisze:

    Przypomniałaś mi, że dawno pizzy nie robiłam – a to dobry pomysł ;) :D

  7. Krystiana pisze:

    -nie przepadam za nią,ale wygląda smakowicie…
    ;-)Dzień dobry

    • angiewitch pisze:

      Krysiu :***
      Ja w ogóle nie przepadam za pizzą, ale moje dzieci uwielbiają i dlatego czasem robię :) Dla Pierworodnego wersję wegetariańską- pomidorki, oliwki :)
      I tak naprawdę to nie jem prawie nigdy żadnej pizzy.
      Dziś też siedzę trochę w kuchni; coś dobrego będzie :)

  8. witaminkaa pisze:

    Przepis na ciasto bardzo proszę:)))))))) :******

Dodaj komentarz